Donovan is a crime scene cleaner in Mexico City. Obsessed with cleanliness, he has been practicing this profession for 20 years as a vocation and assumes his role with the families of the deceased, helping them to reach a new stage of mourning. Lulled by the mysticism of Mexican spirituality, Donovan, el limpiador questions the relationship we have with death.