The film follows Ibrahim, a migrant from Guinea who now lives in Madrid with his wife Mariama. Their peaceful lives turn upside down when he is arrested for not having a residence permit. Ibrahim is deported to his native country and from that moment on his only objective will be to return to Spain to be with Mariama and the daughter she is expecting.