One fall day, two lovers in their seventies return to a small provincial town. Each of their steps brings them closer to the event that changed their lives sixty years earlier. They will knock on the door of Roland, a bitter and taciturn old man, and thus confront once and for all a family drama that time and silence have not managed to erase.