Driving through snowy Swedish landscapes, I listen to tapes recorded by my parents fourty years ago, when they were forced into exile for their left-wing activism during the last Argentine dictatorship. Those past voices reveal me an unknown version of my own family. Was the revolutionary fire extinguished in the Swedish comfort of the seventies? I chat with my dad as I wander through the places where they lived, while every trace becomes potentially important when conjuring another possible world.