Branco lives on a high windy hill in Valparaíso. He connects childhood and the adult world into which he is projected in spite of himself, but also the dreams and nightmares of a people with a painful history. The mist, haunted by memories of Pinochet's dictatorship, blends these worlds into a poem in which changing winds blow, sometimes fanning the revolutionary hopes of youth, sometimes preventing it from escaping from destinies that have already been drawn.