Yanis, 23, has just graduated with a Masters in Law, and returns home to his housing project outside Paris to celebrate with his friends Waël and Bakary. There he finds that Bakary has been the victim of police brutality. As a riot erupts in the neighborhood, Yanis decides to take his fate into his own hands.