Who do you call to help when a mysterious supervillain covers the jungle with pink foam that explodes on contact with water? The Jungle Bunch! Less than a month before the rainy season, the race against time is on. From the North Pole to the Far East, crossing mountains, deserts and oceans, our heroes will have to travel the world in search of an antidote, far from their favorite jungle!