The young Polish prince Stefano during a voyage is captured by the Tartars. With him travels Ursus, a very strong man, who is looking for his little son. During his imprisonnent, Stefano falls in love with Ila a Tartar princess. The girl however is compelled by her father to get engaged to the son of the Great Khan. The two rivals duel and the Tartar prince is mortally wounded. Now Stefano, Ursus and Ila are compelled to flee and succeed in reaching the Polish camp. A battle takes place and Poland wins. Stefano now marries Ila.