But one night, Sofiane has an accident at home. Accused of negligence by child services, Sylvie has her son taken away from her. One thing leads to another, and next thing she knows, she goes from being considered an innocent mother to a potential criminal.
But Sylvie is determined to do whatever it takes to retrieve her son and put her family back together again.