When Vincent, a business man always in a hurry, breaks down in the middle of a mountain road, Pierre a reclusive rustic, stops and offers his help. This apparently insignificant encounter will be a turning point in their lives. Isolated in the heart of a luxuriant nature, the two men that everything seems to oppose may even become friends.