Ewa takes up training in maternity nursing at medical simulation center. In the life-like reality, pregnancy and labour are repetitively performed by artificial bodies in automatic procedures, where no interruption is allowed. Recognizing human features in a pregnancy simulation female mannequin gives a start to a series of events that makes Ewa radically question the simulated reality and maternity as a predestined experience.