Laetitia is getting ready with her two best friends Carole and Valérie, as she prepares to celebrate her 35th birthday.She is having the time of her life - not the least on a sexual level - with her lover Romain. He’s coming tonight and the girls are eager to finally get to meet him. This is the portrait of a young single woman with no kids while being faced with the longing and obstacles that life throws at her.