Frank is the father of two teenagers from his first marriage. He now lives with Lucie, with whom he had Hugo, now two years old. Frank plans to propose to Lucie during a romantic weekend. But he meets someone who reminds him of a past period, unknown to Lucie, and who will change their lives.