Should eighteen-year-old Sonia devote her life to classical dance and to Lily, her crippled godmother and brilliant dancing mistress? Or to love? The question has arisen since Sonia met Pierre, a young man who manages a group of pop musicians and dancers. Back from a wonderful trip to Tunisia with Pierre, Sonia will have to choose between her two passions...