Jimmy, a 40-year-old former popstar turned engineer, is sent to the region of his childhood to supervise the renovation of an old hotel. Once settled, Jimmy finds out the once flamboyant hotel has become a ruin, a maze of narrow corridors and a relic of a bygone era, which still bears the scars of the American occupation.