Guardian of the underworld, Cerberus still has a muzzle but here he is called Rainer and has the breasts and the voice of a woman, wears a studded black leather jacket, and a flash camera fit for the paparazzi. Talking to us from the great beyond, he details the successive reincarnations of Conann the Barbarian, a bloodthirsty Amazon from ancient times. A visceral and impulsive queer illusionist, Bertrand Mandico casts his magic lantern on an imaginary pre-history, as well as some new little shops of horrors, rendered simultaneously in color and black-and-white.