What is left of reality explore a form of suffering and psychic or existential distress caused by environmental changes: the «eco-axiety». It’s a documentary experience that talks about these people who are lost in the face of changes in this world. It’s a scan-based installation of these people. You move in their universe in 3D thanks to a screen which captures the movements of your body.