Thierry lives in the Aosta Valley, in Italy. On board his piaggo ape, he travels the paths of the valley to take care of his cows. He also loves Anaïs, but for some time, she doesn’t answer him anymore. From traditional serenades to Italian pop, Thierry sings about love.