The title characters are three in number, played by Pierre Fresnay, Francois Périer and Michel André. Escaping from a German POW camp, the trio search high and low for safe refuge. They briefly find it in the home of Polish refugee Silvia Monfort, but the reach of the Gestapo is far longer than anyone can imagine.