Nikolai, 16 years old, lives between his foster institution and host families. Lonely and haunted by the origins of his abandonment, he dreams of starting a family. When 15-year-old Camille, intriguing and brazen, arrives at his home, Nikolaï convinces her to go and live with him in the forest.