Nestor, Aaron, Benjamin and Rafiki are economics undergraduates at the University of Bangui. Navigating between the overcrowded classrooms, the petty trades that allow students to survive, bribery lurking everywhere, Rafiki shows us what students lives are like in the Central African Republic, a shattered society where the youth keeps dreaming for a brighter future for their country.