An afternoon in a Parisian apartment building: a woman cheats on her husband, is spied on by a bitter neighbor, children play noisily as they watch TV, secretaries type away… An accordionist arrives in the courtyard and his music disturbs everyone’s routines. Children start throwing money at him, then buttons tins and finally enormous boxes...