Josiane, a 12-year-old girl, has been abducted and manages to escape. She runs through the woods looking for help and comes across a group of vacationing adolescents who spend their days in an abandoned church, singing, playing music and talking about Marxism. The arrival of the young girl will destroy the group’s unity.