A young man working as a bartender on a yacht is seduced by a wealthy American woman on vacation. She makes love to the boy in front of her swishy, voyeuristic husband. The young man returns to his girlfriend, but is accused of wrongdoing against the wealthy female. The young man is caught between the worlds of the rich and powerful and the hippies who struggle to earn a living as street musicians and artists. The young man tries to clear his name while hampered by financial retraints.