Two young men, Zim and Jean-Pierre, both sentenced for a minor offence, recognize one another when they are released from prison on the same day. One wants to reform, but his friend wants to stay a crook. The first one gets a job and begins improving his life, while the young criminal ends up incarcerated for stealing cars.