Aurelia, an actress, have an appointment in a gastronomic restaurant with Thierry, a cultural man who must support her shows. During the meal, Aurelia narrates him her story with Jean-Guy, a malicious patron who was supposed to support her performances too. She confides about her sexual mishaps with the cinema world and asks herself what are the true intentions of Thierry.