On Mars, two private detectives investigate the disappearance of a young woman. What's the reason Jun Chow, 18-year-old cybernetics student, is being pursued by the police and by murderers? Aline Ruby, and Carlos Rivera, his partner who has been saved in an android following his death 5 years ago, are in a race against time to be the first to find the most wanted girl on Mars.