Pauline, Norah, Kristina and others wait for hours, seated under a wooden hut deep in the Bois de Vincennes. In front of the administrative detention center (CRA) in Paris, they have all come to see their loved ones locked up. Lives on hold, awaiting deportation or release. On this stage, these women tell their stories, talk to each other, share their experiences, their revolt and their dreams with the new visitors. They are the mirror of detention, its reverse view.