March 2020. After China, the whole planet locks itself in. Our world, which we call real, is drained of what used to be its substance, and forms of digital life multiply, like these couples whose avatars share a common life in a virtual universe. But what if the crisis we are actually experiencing is not a pandemic, but an accelerated derealization of our lives?