Young Armenians are called up for mandatory military service and draw lots for their assignment. In a military base in Nagorno-Karabakh, on the border with Azerbaijan, the young conscripts train, smoke, sleep, eat, and almost seem to be waiting for the war to return. One day, one of them walks away and starts dreaming.