A young woman has recently arrived in Paris from the provinces to work as a secretary. In order to save money she rents a room from a young man who works night shifts. They get to know each other by leaving messages on a tape-recorder. Sébastien Japrisot, working under the pseudonym Jean-Baptiste Rossi, directs this strange romantic dialogue.