Shudder Flies Away With Open Arms, Farewell is the fourth collaboration between Celia Eid and Sébastien Béranger. This shudder is the interdisciplinary expression of uncluttered simplicity. Music and images join together in a quasi-natural form of movement, with the pictorial animation guiding the sounds. The music also translates the viewer-listener's desire for inwardness and the ambiguity that emerges between the meditative process of creation and its presentation to the public, with open arms.