Abdel, a newly landed migrant, is pursued by the gendarmerie. He finds refuge in the garden of Jeanne, an irascible sixty-something who lives alone in a large house. A relationship of hatred friendship is created and will lead Jeanne and Abdel to change the way they look at each other.