From the top of his watchtower, a firefighter scans the city, ready to brave all dangers. However, the streets are calm and peaceful. He is determined to look for fire everywhere. Desperate, the firefighter gives up his job. But one day, he meets a women who burns with love for him. So he finds meaning in his life!