While an ongoing investigation for the mysterious disappearance of a little girl is shaking the local community, José Manuel continues his daily routine. He works in his modest tapas bar, takes care of his mother and attends the weekly meetings of the ufology association, Ovni-Levante, where he exchanges information about extraterrestrial messages and alien abductions with the rest of its devoted members. When their leader dies unexpectedly, José Manuel is the only person who knows the cosmic secret that could alter the future of humanity.