To save their heavily indebted father from being killed in jail, sisters Bianca (20) and Lola (25) are forced to become escorts for three weeks. Things are going smoothly on their last working night when they discover 5000 euros are missing. The situation takes a turn for the worst when Bianca hits Tania, wife and business partner of their pimp Dan, following a misunderstanding. Lies, accidents and murder: one night will be enough to change the lives of these two sisters forever.