Travelling to Goya’s key places, diving into his abundant work, the filmmaker José Luis López- Linares (Bosch: The Garden of Dreams) and Jean-Claude Carrière, one of the most prolific scriptwriters of all times (Belle de Jour, That Obscure Object of Desire, Valmont, At Eternity’s Gate) invite us on a journey into human genius.