A man lives with his daughter in a house by the sea. he old fisherman, teaches his daughter the story and the role of the stars, based on the legends that have been passed down to him. Each evening, they go on the dune to contemplate the sky and watch the stars dancing. But one day, a strange nebula comes and isolate the old man who then takes off to reach the stars. It’s then the turn of his daughter who has grown up, to teach her children the story and the role of the stars to keep their memories and make them exist through the eyes of those who stay on Earth.