Papillon is a man, happy in his unusual job: he is a table man. He offers his services in weddings, banquets and every other kind of receptions. He simply gets down on all fours so he can use his back as a stable support. One day, Papillon is struck by love at first sight. This lightning of love totally shakes him physically and mentally: from now on, he has a huge lightning bolt stuck in his back that makes it nearly impossible for him to work properly.