Agnès has convinced Nadine to come with her for a few days of hiking with in the Pyrenees as part of a girlfriend getaway. She is in fact taking her to pick up hallucinogenic mushrooms for her dealer boyfriend. Nadine does not know. Lost in the woods, Nadine swallows some mushrooms. Delirious, she touches herself for the first time. In the distance a big wolf observes her.