Successful architect Jeremy Angust is approached on his trip to Paris international Airport by a chatty woman named Texel Textor. She is an outcast who seems to be looking for a captive audience she forces to listen to her strange stories. Jeremy misses his flight because of Texel, and once seated in the lounge area, he will not be able to get rid of the annoying stranger. Although the meeting seems fortuitous, soon the nature of this encounter turns into something much more sinister and criminal.