Set in 1896 in the Klondike region of Yukon, Canada, "Zanna Bianca" follows the adventures of White Fange, a wolf dog, who aids a young Indian boy, Mitsah, as well as Jason Scott, a journalist who arrives in the small gold town of Dawson City which is run by a ruthless and greedy businessman named Beauty Smith and his gang of equally ruthless henchmen who control the town with fear to profit from the local prospectors, and it's up to Scott with the help of White Fang to clean up the town of corruption and greed.