Lucio Fulci's sequel to Zianna Bianca (White Fang), set some years after the events in the first White Fang movie, has the wolf-dog befriended by another young boy, named Bill Tarwater, the grandson of fur trader John Tarwater, in which the dog teams up once again with novelist Jason Scott and his partner Kurt Jansen to stop the evil Beauty Smith, now living under the alias Forth, in another Northern Canada town and exploiting the townspeople including Sister Evangelina who's trying to open a new mission hospital in town.