The diva and Druze princess Asmahan had a short life, but what a life it was! Weddings, glory, spying, lovers, alcohol, poker, suicides, murders, scandals… This oriental Marilyn Monroe marked the golden age of Egyptian musicals. Even today, her voice still echoes throughout the Middle East and her mysterious death in the waters of the Nile continues to feed the wildest rumors.