Lucia is a mature woman who maintains a relationship with the young Juan, a seducer who is with her for the money. After an evening of alcohol and perverse games with common friends Lucia leaves Juan. The night will not end well for the young man who after seducing Marta, Lucia's daughter, appears dead.