PLEASURE follows the everyday life of a 19-year old Swedish girl, who has moved to Los Angeles to try her luck as a porn star. She is a strong-willed, driven girl with one goal in mind - to join the elite and become one of those who use the system rather than the other way around. She despises the Swedish “victim mentality” and escapes from Sweden, where she doesn’t fit.