In a kingdom tormented by ancestral beliefs, a queen and her subjects must constantly keep up with the latest fashions or risk being devored by an abominable monster: Ridicule. It will take the arrival of a disarmingly natural cowboy to free, with a burst of laughter, this population of enslaved fashion victims with this simple question: what if Ridicule wasn't where we imagine it to be?
Based on the illustrated book À la mode by Jean Lecointre, published by Editions Thierry Magnier.