At five hundred-and-fifty-five kilometres to the north of the polar circle, accessibly exclusively by plane, Utqiagvik (formerly known as Barrow) is the most northern town of the United States. Midnight Kids sketches the portrait of young Inuits who, faced by the ice field and its claustrophobic horizon, spring out beneath the midnight sun to turn their town into their playground.