Young people, children and their parents come to consult, suffering under the coat, or under the skin, it depends. At the medical-psycho-educational centre, caregivers are there to support them in therapy. Through play, dialogue, silence, as a family, in a group or individually, they journey to help them grow. At night, in the corridors and the waiting room, between dream and nightmare, a funny little man comes alive and releases his emotions. Once upon a time, behind the symptom, lurking in the shadows, children, teenagers and parents who were afraid of the wolf... Wolf are you there?