Chloé is a serious actress who's spent her life on the stages of Paris. The result? She has been chipped down into a product of the scrutiny and unfair politics that infest the entertainment industry. Doomed to star in one last performance of Shakespeare's 'A Mid-Summer Night's Dream' Chloé fights for her moment in the spotlight amongst the self-serving newcomers she is forced to share the stage with. How far will she go to be the star of the show?